Var ett tag sen!!

Nu var det ett bra tag sedan jag var här inne. Men kul att folk ändå tittar in =)

Ihelgen ( fredag) fira vi micha på piren blev väldigt lyckat och alla blev fulla som kastruller höhö..
Vad notan hamna på vet jag inte haha.
Men tack SANDRA för att du fixa håret på mig denna kväll. =)

På lördagen var jag och maria ,jessika och nicklas på bio
I am nomber 4 så jäkla bra .. Kan jag varmt rekomendera .

I söndags kom fam Johansson på besök med kusinerna . vad kul barnen har ihop =)
Masse tog sedan med sig Liam på bandy, Som han älskar...
Denna dag har jag vart ledig och den har vi spenderat hos barnens farmor med lunch och fika
och lite lek .

I morgon blir de jobb för min del men har en ledig helg med min KÄRA familj

Bjuder på lite bilder nu istället ...








Och sen denna söta


2011-03-30 @ 19:24:41 Permalink LindsayLiam Kommentarer (5) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Karin

Fyfan vilken söt unge! Undrar om det är Masse som är pappan?


2011-03-30 @ 20:49:30
URL: http://mollyfi.blogg.se/

Postat av: Ida

haha.. Världens sötaste bebis är det iaf..

Kom så får jag tjuv hålla henne lite : )


2011-03-30 @ 20:54:32

Postat av: Karin

Aha du är FORTFARANDE lite skeptisk..Jämför deras hakor.. Håll huuuur mycket du vill. Hur mådde farmor då?


2011-03-30 @ 21:54:53
URL: http://mollyfi.blogg.se/

Postat av: ida

Haha du är så störd. Ja kom förbi till nästa vecka du och barnen så gör vi live lunch? Jo farmor mår bra :-) kraam


2011-03-30 @ 23:22:26

Postat av: sandra

Snygga tjejer!! :D självklart hjälper jag med håret gumman!!



kraaam


2011-03-31 @ 12:27:50
URL: http://sandrakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback