Måndag

Jag vet jag har inte vart så bra på att uppdatera här på ett bra tag
men har inte haft någon större lust till de .

Igår börja liam att spy men vad fan igen...
Micha tog med sig liam på bandyn som dom skulle spela men dom han inte mera än att komma in så börja det..
Natten har vart  lång kan jag lova ..
Men han mår bättre idag kan jag lova = )

I veckan väntas besök utav Karin molly och lilla sofi <3
Och jobb dag/natt .

Lindsay har fått ett väldans humör , väldigt bestämd vill säga . Är väl bra de ; )

nej ska börja att förbereda för mate kanske .

bay
Vad tycks om denna bild haha
lite små porrigt/vulgiärt


2011-03-14 @ 15:23:16 Permalink LindsayLiam Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Karin

IDA! Den där är fan inte porrig någonstans!


2011-03-15 @ 11:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback